کامپیوتر البرز - کرج

تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی کامپیوتر در استان البرز - کرج

کامپیوتر البرز - کرج

تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی کامپیوتر در استان البرز - کرج

آخرین جلسه گروه کامپیوتر در سال تحصیلی جاری

آخرین جلسه گروه فنی رشته کامپیوتر استان البرز

 آخرین جلسه سال تحصیلی گروه فنی رشته کامپیوتر استان البرز، با شرکت اکثریت همکاران از چهار ناحیه کرج و هشتگرد و ... در روز پنجشنبه مورخه 1390/02/08 ساعت هشت صبح در دفتر کنفرانس ناحیه چهار کرج، تشکیل شد.

در شروع جلسه چند برگ کپی شده از طرف دعوت کننده جلسه که شامل بارم بندی جدیدی از نمرات آزمون عملی دروس شبکه و بانک بود به شرکت کنندگان تحویل داده شد.
محتوای برگه ها این موضوع را میرساند که در درس بانک اطلاعاتی بارم ها، تغییراتی در هر بخش از کتاب نموده است و در درس شبکه فصل پانزده کتاب حذف، و مقدار بارم آن بین فصول دیگر تقسیم و همچنین فصل هفتم کتاب نیز به فصول آزمون عملی اضافه شده است.
میگفتند تغییرات از طرف استان تهیه شده است، بعد از پرسش منیع تهیه کننده، و اعتراض بعضی از همکاران که چرا باید این تغییرات در آخر ترم ارائه شود، و چه نیازی است که اصلا تغییرات ارزشیابی سازمان تغییر کند، و تاکید داشتند که همه همکاران این تغییرات را تائید نمایند.
این امر باعث بالا گرفتن بحث در جلسه شد. و زمینه را برای زیر سئوال بردن نحوه آزمون عملی به صورت نهایی را باز کرد. که در روز شنبه با حضور کارشناس مسئول فنی و حرفه ای استان نحوه آزمون استان مشخص شده بود.
یکی دیگر از همکاران بیان کردند نحوه آزمون استان های دیگر به صورت دیگری اجراء میشود، به عنوان نمونه استان همدان و خوزستان نحوه آزمون را بر عهده نواحی و مناطق واگذاری نموده اند.  برای صحت این امر بعد از تماس تلفنی، پاسخ  فنی و حرفه ای استان این بود با توضیحات ارائه شده در جلسه قبل تصمیم گیری نحوه آزمون بر عهده واحد امتحانات استان میباشد. و فنی و حرفه ای در این امر دخیل نمیباشد.

( طبق قانون واحد امتحانات تصمیم گیرنده نحوه آزمون های میباشد)

در آخر جلسه مشخص شد در حیطه کاری سرگروه استان دخالت بر تصمیمات اخذ شده از طرف ستاد امتحانات نمیباشد و نبایستی از سرگروه های محترم هنرستان ها دعوت و در این مورد نظر سنجی بعمل می آوردند.
جلسه ای که بیش از دو ساعت وقت همه همکاران را گرفت بود با دلخوری همکاران از سرگروه استان به اتمام رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد